Öncelikle merhabalar herkese . Aranızda çok yeniyim ama biraz akıla ihtiyacım var , beşlide aranızda en büyük benimdir 44 yaşındayım , 25 yaşında kızım var , bide 1.5 yaşında kızım var , büyük kızım adli tıp yardımcısı ( otopsi yardımcısı ) ve artık yemek yemiyor sofradan falan midesi bulanıyor , gördüğü cesetler psikolojisinide bozdu galiba . Ama ben çok sordum o bölümü seçerken yapabilirmisin diye yaparım anne demişti , ama büyük ihtimalle o zaman bi heves uğruna yazmıştı bu bölümü , babasına söyleyemiyor çünkü kızar oda benim gibi çok sormuştu bak zor iş diye . Ve şimdi artık yemek yemiyor kuş kadar besleniyor . Bana dün anne aceba kasiyerliğemi başlasam demişti . Resmen işi bırakıcam demiyorda hafiften çıtlatıyor bana