Merbaha hanımlar biz haftaya 6 aylık olacağız ve ek gıdaya başlayacağız. Ama inek sütü alerjimiz var. Bizim gibi olup da akıl verebilecek var mı? Bir de hemşire kafamı karıştırdı. Direk sebze çorbası yap tek tek tadım yapmana gerek yok dedi. Siz nasıl yaptınız?