Selam anneler 🤗 Kızım 1 yaşında son bir haftadır istediği olmayınca kendine vuruyor ah yapıyor arada da kafasına vuruyor normal zamanda da yapmaya başladı bunu 😌 niye böyle davranmaya başladı hiç anlayamıyorum asla vuran eden anne baba değiliz bağırma çağırma kavga gibi şeylerde yok evimizde normal sakin insanlarız , oynadığı bebeklerede kaşla göz arasında vuruyor çok üzülüyorum niye böyle davranıyor ilgili bir aileyiz nasıl davranmam gerek tavsiyelerinizi bekliyorum.