Annekizz benim kizim da 9 aylikken başladı oturmaya doktora 9. Ay kontrolunde gittiğimde oturamiyordu bile henuz, muaynede bi sorun olmadığını söylemişti. Her bebek farkli iste sonra basladi oturmaya, tutunup ayaga kalkmaya ve emeklemeye hepsi bir anda oluverdi