Kizlar 2. Doz zamanimiz geldi. Asinin gecen hafta yapilmasi gerekiyordu. Burun akintisi nedeniyle icime sinmedi. Saglik ocagi atesi yoksa yapariz dedi, cocuk doktorumuz da bir hafta bekleyelim dedi. Sorun su ki asi 24. Hafta yapiliyormus en son ve biz 23+1iz bugun. Burun akintisi ve burun tikanikligiyla bu asiyi yaptiran oldu mu? Yaptirdiysaniz nelerle karsilastiniz?