Merhaba arkadaşlar 3.5 yaşındaki kızımın saçlarında egzamalar var biobaby şampuan kullandım fakat pek faydasını göremedim sizlerden bebeğinde olup bir ürün kullanıp memnun kalan var mıdır? Bioderma abcderm shampoo öneriyorlar ya da mustela stelotopia ama hangisi iyidir ya da daha iyileri var mıdır bilmiyorum bilgilerinize ihtiyacım var 😞