Merhaba güzel anneler 8 aylık bebeğime laktoz intoleransi teşhisi kondu. Doğduğundan beri gazı ve karın mide krampları var. Normal devam sütleri ictiginde hastanelik oluyorduk ağlamaktan. Kilo alımı 4
Aydan sonra durmuştu. Birtek keçi sütlü golden goat mama iyi gelmişti. Ama dontorumiz bebelac lf laktozsuz mama rapor etti. Onu içince sakın uyuyor. Memeden de kesmemi söyledi çünkü hem kilo aldırmıyor hemde döküntü ve kramplar giriyor karnına her emdiğinde diyete rağmen. Bizim durumumizda olan varmi bugün memeden kesicem çok üzgünüm bebelac lf kullananlar varmi nasıl kilo aldırır mi memnun musunuz