bisare_23
Mecbursanız izleteceksiniz tabi yapacak başka bir şey yok, çok çok geçmiş olsun.
Kızınız 2.5 yaşındaymış, aslında imkanınız varsa doğaya çıkın derim. Toprakla falan oynayın, ot ve dallar toplayın, onlardan oyuncak yapın, fotoğraf çekin, yapraklar dökülünce yaprak toplayın. Bisikletiniz varsa çocuklar için oturaklar takılabiliyor, gezintiye çıkın. Doğada kitap okuyun. Köylere gidin, derekenarlarına yeşilliklere gidip kamp sandalyenizi atıp oturun. Tabi bunlar yaşadığınız çevreye göre, yakınlarda böyle bir yer yoksa elden bir şey gelmez 😔