Merhaba anneler son günlerde bebeğim az emiyor aynı miktarda yiyor ama emmesi azaldı benim de sütüm azaldı gibi gelmeye başladı 11 aylık bebek günde kaç kez emse yeterli ve ne kadar kaç öğün ek gıda almalı emmesi az olduğu için süt az emerse sorun olur mu acaba mama da kullanmıyoruz içmiyor sütten kesilirse problem olur mu merak ediyorum sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim 🙏