Arkadaşlar 3 buçuk aylık bebeğim var emzirdikten sonra başım dönüyor ve gözüm kararıyor.Birde çok su içme isteğim artıyor ve tatlı yemek istiyorum.Biliyorum biraz uzun yazdım ama 😀Acaba benim gibi olan var mı aranızda yoksa ben mi çok şikayetçi biriyim 😂😂😂