Egelianne Uygarpinar Şimdiden huzursuz oldu yavrum zar zor uyudu ben de uyandığında duruma göre Calpol vereceğim.
Egelianne Defnolita Şimdiden bunları bilmem iyi oldu ilk bebeğim benim de yeni öğreniyorum her şeyi çok teşekkür ederim hep iyi olsun yavrularımız .🤲🤗💕
Defnolita Egelianne aynen canım insan bilince daha bilinçli ve hazırlıklı oluyor.Allahtan kızımın doktoru söylemişti.Yoksa daha telaşlı olabilirdim.Mesela cumartesi günü aşıdan sonra eve gidince ilaç vermemi ve altı saat sonra tekrar vermemi söylemişti.Dediğini yaptım ve iyiki de yapmışım.Faydasını gördüm.İnşallah kuzu da hiçbiri olmasın.Sevgiler♥️
Keskeuyusamm Canım aman nasıl olsa gün bitti gece de çıkmaz deme. Kızımın gün boyu ateşi yoktu ama gece 030:00 gibi ateşi 39 gördü. Fitil ılık duş kompres derken düştü sonra da çıkmadı bir daha. 1 gün boyunca gözün onda olsun.
Egelianne Keskeuyusamm Aklımdan geçti gece uyumayayım demiştim sağ olun sayenizde öğreniyorum çoğu şeyi bebişe de geçmiş olsun kıyamam. 🤗🙏😇
Egelianne @Defnolita Elif1010 Dün 38 görünce Calpol verdim şükür düştü çok huzursuzdu ama yavrum kıyamam bugün de öğlen 38 oldu yine Calpol verdim düştü inşAllah bir daha çıkmaz.🤲Çok sağ olun beni bilgilendirdiniz.
Egelianne Arc1993 Ateşi 38 oldu, huzursuzdu genellikle bir de bacağının ağrıdığı çok belliydi şükür şu an daha iyi.🤲