Merhaba kızlar,
7,5 aylık bebeğimin sabah kahvaltısı için alternatifler aramaya başladım. Şimdiye kadar sadece tuzsuz Ayvalık loru denedi. Kendim yapmadım. Lor peynirini ben yapıyorum çok da güzel oluyor diyen varsa yazabilir mi acaba tam tarifini ? Çünkü genelde kayış gibi oluyor bebekler yiyemiyor şeklinde yorumlar okudum ve oğlumun doktoru da gerek yok güvendiğiniz yerden alabilirsiniz demişti. Bir de labne. Hazır mı tercih ediyorsunuz, bunu da kendiniz mi yapıyorsunuz ? Migros’ta organik labne gördüm kullanan oldu mu acaba ? Her şeye de organik etiketi basılıyor ne kadar organik bilemiyorum. Böyle kafamda deli sorular var.
Tariflere bakıyorum hep labne kullanılıyor bu yüzden karar verip hazırsa hazır değilse evde yapıp vermek istiyorum.
Başlığı bu iki konudan yazdım ama, sizler deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz ek gıda ile ilgili 😊