Bisküvi ben de deneyeceğim, kenarda bekleyeyim. Müko bir tarifim var diyen olmazsa bu meşhur kitaplardaki tarifi denerim.
Ruşeymli irmik kullanıyorum ben muhallebi gibi yapıyorum, içine bazen meyve bazen hurma vs. Güzel bir ara öğün oluyor, denemişsinizdir ama yapmadıysanız aklınızda olsun.