Nesli178 benim de 3 ay 12 günlük, gündüz genelde kendi uykusu geliyor ben ya memede yada sallayarak uyutuyorum, akşam de 7 8 gibi derin uykuya geçiş yapıyo, şu 4 bucuk 5 aylık olunca daha net uyku saatleri oluşturcam bide şu sallama olayını bıraktırcam çok uykusu gelene kadar uyutmicam sonra memede yada pış pış la uykuya dalmasını beklicem bakalım hayaller hayatlar