Kızlar ayakkabı verdim 36 yazmışım bilgilere ama 37 bakmadan göndermisim çünkü benim kalıba gore giyiyirum sonra kadın dediki 37 bende tamam hemen yarın yollayın bana iade dedim başka zaman alamam ozaman eşim rahatsızdı hastane işimiz vardı git gel yapıyorduk başka alamam dedim yani normalide hemen iade deilmi arkadaşlar 3ay oldu ne para yattı ne ayakkabim geldi yazıyorum destek merkezine incelemede diyor başına gelen varmı