ayse_elifmine_dmr Merhaba canım aynı durumu bizde yaşadık kızımda. İki kez topuk kanında Kistik Fibrozis değeri yüksek çıktı. Ter testi için Samsun’a gittik kızım 45 günlüktü ama terlemedi doktor 1 yaşına gelince getirin yapalım dedi. Araya pandemi falan girdi derken gidemedik. Ama burada ki doktorumuz hiç bir belirtisi olmadığını söyledi, sık sık gidiyoruz kontrollere.
En büyük belirtileri kilo alamama, kilo verme, sık sık pis kokulu ishal, teri dilinizi yakacak kadar tuzlu olması