Merhaba kızım bugün tam 4 aylık oldu ve az evvel aşısını ve kontrollerini yaptırıp geldik boyu gayet iyi fakat kilosu ise beşbuçuk olması gerekenden yarım kilo düşük gündüzleri mama geceleri ise anne sütü veriyorum belki bana kızacak veya yadirgayacaksiniz ama benim şu son bir buçuk ay öncesine kadar sütüm kendiligine akıyordu o derece fazlaydı ve sadece süt veriyordum kızıma doyuyordu da hatta bazen elim ile sagiyordum öyle veriyordum sürekli elbiseme süt akıyordu her saat başı değiştiyordum sağlık ocağına gittiğimizde ise iyiydi kilosu da doktor felan hep boyuna kilosuna iyi diyordu ama eve gelen giden misafirler filan veya da biz biryere gittiğimizde hep zayıf bu çocuk doymuyor mu sütün mu yok az mı veriyorsun aç mı birakiyorsun vs gibi birsuru şeyler dediler ve bunu hep söylüyorlardı ben kaynanam ile oturuyorum kaynanam ailenin en büyüğü neredeyse hergun bir gelen gideni olur her gelen kişi zayifmiş çocuk ta cılız kalmış ele bile gelmiyor… Gibi şeyler söylediler benim de ilk çocuğum hastaneye götürüyorum normal diyorlar geliyorum elalem zayif diyor şimdi diyeceksiniz ki doktoru dinlemedin de milleti mi dinledin diye haklısınız.. Benim psikolojimi bozdular bunun yüzüne deneyimli değilim yavaş yavaş öğreniyorum sürekli gelip gidip zayıf zayıf deyince bende hem mama hem anne sütü verirsem kilo alır diye düşündüm ve mamaya başladım sonradan sonraya mamaya daha çok alıştı ve beni bırakmaya başladı sadece geceleri içiyor bı de gündüzleri uyandığında hemen anne sütü vermeye çalışıyorum üç dört dakika içiyor geri içmiyor beni yargılamanizi istemiyorum dediğim gibi psikolojim bozuldu bu yönden sürekli sıkıntı yaptim onlar öyle deyince doktor 15 gün sonra yine çağırdı kızım 4 aylık ne olur bana bı akıl verin çocuğumu nasıl daha iyi besleyebilirim nasıl kilo aldırtabilirim ?😞