Birbebeginblogu E bebekteki baby me bebek bezini kullanan var mı ? Biz prima kullanıyoruz ama şuan çok sık değiştirdiğim için yetiştiremiyoruz malesef fiyatı da yüksek 10-15 günde koca prima paketi bitiyor ?
Deletedmom0099 Birbebeginblogu 15 aydır molfix kullanıyorum çok çok memnunum e bebeğide yenidoğanken ve 3 ay önce deneme paketi hediye etmeleriyle tekrar denedim ama bence çok kötü. çocuk çişini yapmış sanki 2 gündür altını değiştirmemişim gibi koku yaptı bide çiş yaptığı yere dıştan dokununca ıslak gibi oluyo emiciliği çok iyi değil bence
Vuslat23 Ne kullansamda bimbir türlü pişmanlıkla yıne prima oldu bıraz pahalı ama saglık vr pışık yapmıyor sızdırmıo , baska caremz yok cnm
Eymen20211 Bende doğduğundan beri baby me kullanıyorum çok memnunum ne pişik ne sızdırma hiçbir şey yaşamadım çiş göstergesi de var. Sadece diğerlerine göre bana biraz kalın geliyor başka bir problemi yok ama ben memnunum oğlum 4 aylık
Vuslat23 Birbebeginblogu ilk zamanlar bendede oldu kulot bezını aldım sorun olmadı , kızımıda prımayla buyuttum
Oykulna1 Bim de olan Jenny willy i kullanıyorum çok memnunum bütün bezleri denedik hepsi sızdırdı ya da pişik yaptı bimin bezi hem kremli hem uygun hem de kaliteli denemenizi tavsiye ederim
Metehan_ve_annesi Birbebeginblogu bir dönem denedim güzel aslında beni kokulu olmadı rahatsız etti parfüm kokuyor belki bebeğimin tenine zarar verir diye devam etmedim . Sleepy kullanıyoruz hem Uygun fiyatlı hem kaliteli. Primadan Baby me ye geçmek yerine sleepy i denemenizi öneririm