Tugbatugba123 Alt çenedeki azı dişin ağrısı başa göze vurur mu? İki gündür antibiyotik + parol kullanıyorum ama okadar şiddetli baş ve göz ağrım var ki birde emziriyorum. Alttaki dış başa vurur mu ağrısı yoksa migrenden mi kaynaklaniyor başına gelen var mı
Karalahana Tugbatugba123 Valla benim aylardır yirmilik dişim ağrıyor onu ağrısı beynime işliyor resmen gözüme de vuruyor ağrısı. Azı dişi de vurur baş ve göze iltihaplıysa hele çok fena ağrır. Geçmiş olsun diş ağrısı çok kötü bişey ☹
Arenilay- Tugbatugba123 eğer sana dediklerimi uygularsan ne migren ağrın kalır ne bişi🤌🏻 Eczanede küçük yeşil şanlı mentollu melhem var 5 tl göz çevrenden uzak baş bölgene sür 5 dk sonra etki başlar efso olarak güne devam (resmini atarım istersen) diş ağrısı arvelesi tek geçerim hersene iltihaplı diş mevzusundan çok çektim birde mazejik ağız gargarası var yutmıcan gargara yapıp tükürücen ve sonra olarak paradondax klorürlü diş macunu bunu yaparsan yarın dipcik gibi olursun😊🌸
Tugbatugba123 ecemm-6161 peki alt çenedeki dış başa göze vurur mu canm. Izdırap oldu artık emzirdigim için bir tek parol içiyorum o da hiç bir işe yaramiyor
Tugbatugba123 Karalahana evet iltihaplı iki gündür antibiyotik kullanıyorum ne zaman geçer ki canm dayanamıyorum artık çok zor :(
Karalahana Tugbatugba123 İltihap kuruyana kadar zor geçer ağrısı. Çekilecek mi dişiniz iltihap kuruduktan sonra
Arenilay- Tugbatugba123 oiy emziriyosan olmaz ama migren için o melhem olur bitkisel o hamielikte baş ağrısı sırt ağrısınada kullandım hep arveles olmaz parol kullanmaz lazım ama etki edermi bilmem gargara yapabilirsin yutmuyorsun sonuçta diş macunuda okey sadece arveles olmaz kuzu🙄