Kızlar bebeğim Ekim’de yaşına giriyor ama son 1 aydır çok huysuz ve mızmız bir çocuk oldu evde bana hiçbir iş yemek yaptırmıyor wcye giriyorum ağlıyor bağırıyor yan odaya bile geçsem ağlayarak peşimden geliyo yemek yaparken bacağıma yapışıyor agliyo kucak istiyor sürekli sürekli yanında olmamı istiyor eskiden oyuncaklarla oyalanjr oynardı her işimi yapardım şuan öyle değil üst iki damagida kabarmış diş tenmi acaba diyorum bu durum ne zaman geçer acaba