Doğdu doğalı her şeyden memnuniyetsiz olan bir çocuk.Hadi ilk aylar gaz problemi dedik .Şimdi 8,5 aylık oldu hala aynı.Gayette ilgili bir anne olduğumu düşünüyorum.Sabah kalkıyorum masalını okuyorum. Dışarı çıkarıp gezdiriyorum oyun oynatmaya çalışıyorum ama yok yok hep vız vız . Hiçbir şeyden memnun değil. Çalışıyorum bir de öğlene kadar çocuğu oyalamaya çalış sonra git işte yorul gelince yine durmuyor . Ne yemek yiyebiliyorum doğru düzgün ne kahvaltı yapabiliyorum. Şikayet etmiyorum ilgileniyim tabiki oyun oynayayım ,yorulayım hiç önemli değil ama birazcık mutlu olsa güle oynaya geçse günlerimiz olmuyor maalesef . Bebeği böyle olanlar var mı ya da bir çözümü ?