Bebeğin doğum kilosu, persentil tablosu vs önemli. Ama bence her şeyden önemlisi bebeğin sağlığı, neşesi yerindeyse kilo mühim değil. Buradaki postlardan anladığım kadarıyla sağlık ocakları tombik bebiş seviyor. :) Bebeğinizin yüzü gülüyor, gözleri parlıyorsa gerisi boş. 🌸