Mombaby Sefaserpil ben bakliyat kepcesinden almistim 4 lu satiliyor ic ice onun en buyuguyle 1 tane koyuyorum tam doluysa makine 1.5 cay bardagi tavsiye ediliyor
Sefaserpil Mombaby eğer az doluysa nasıl oluyor mesela oğlum kıyafetler çok olmuş ör ayrı yıkadım için dolu olmuyor makine ona ne kadar koymam lazimm
Mombaby Sefaserpil az doluysa yarim olcu de koyuyorum ya ben bi ara bayagi dolduruyormusum meger deterjani boyle camasirlar cikinca yapis yapistinsonra azalttim bu seferde kirli kokuyirdu ortasini buldum.
Metehan123 Ben sivi deterjan kullaniyorum kiyafetler kirliyse 1 kapak ama bi tozu gitsin diye attiysam yarim kapak fazla deterjan kullanmak hem makineye hem camasira hek butceye zarar