Mombaby Herkese selamlar arkadaslar bazi durumlardan oturu psikolog arayisindayim. Bir kisiye gittim hic memnun kalmadim bi kac kisi daha onerdiler ama emin olamadim sanki para tuzagi gibi fiyatlar yuksek mesela bir yere mesaj attim bu osikokogumuz 15 dk seansa giriyor geri kalanina kendi belirledigi kisiyi seansa aliyor fiyat 750 tl emin olamadim acikcasi. Var mi memnun kaldiginiz veya onerebileceginiz psikolog
Melankoli Mombaby 750 çokmus🙄 Ben bir dönem gittim, özel muayenehaneydi. 350 liraydı. Seans süresi 45 dakikaydı ama hep 1 saate sarktı. Bir de en az 3-4 seans denemeden iyi/kötü karar vermemek lazım.
Mombaby Melankoli aslinda soyle oldu ben bukundugum yerde ticaretle ugrasan biriyim az cok ilde bulunanlar beni tanir psikologa ilk seansta uzerinde marka olmayan kendinurununden goturdun markayi bilerek takmadi meger kendisi beni taniyormus götürdüğüm urunu beni etiketleyerek instegraminda paylasti bunu etik bulmadim acikcasi cunku bana sormadi bile.