Megemom Kızlar bebeğim 4 günlük hiç sorunu sıkıntısı yok çok şükür ama ağlarken iki gündür sesi kısık gibi ama göğsünde hırıltı öksürük vs yok neden olabilir
Mom44454 Megemom bziimde öyleydi hatta gözleri de hafiften yaş yaştı doktora götürdük miniğimi hafif grip olmuş dedi doktor. Hatta çok gazlı ben doktora ağlamaktan sesi kısıldı demiştim 🤷🏽♀️ Çok bağırıyordu katılana kadar
Toprakseyran Megemom benim de bebeğim sarılık Ken sesi kısılmıştı 5 günlüktü doktorum sarılık sesi kısar demişti.
Megemom Mom44454 bizim bebede öyle çok ağlama katılma durumu yok birden oldu sasırdım açıkçası üsüttümmü çocuğu dedim