sincaptanhallice Merhabaa. Bizim yakında lekesiz hiç kiyafetimiz kalmayacak. Bu beklemiş lekeleri kesin çıkaran bir çözümünüz var mı?
melike5461 sincaptanhallice Bende ek gıdaya geçicem 1 ay sonra biobelinda 3x kullanmayı düşünüyorum çıkarıyo çünkü
Masmaviuuuui UraSsmom sincaptanhallice evt sıkıp bekletiyorum bi saat sonra atıyorum makineye cikariyo tertemiz
UraSsmom sincaptanhallice Valla herşeyi çıkarıyo genelde en çok sevdiğim kısmı kaka lekelerini çıkarması ama eskisi gibi değil dediğim gibi. Ruj fondöten lekesini çıkarmıyo ama 😂
sincaptanhallice UraSsmom 😂😂 yok kakayi,pekmezi vs çıkarsın yeter 😂 beklemiş lekeleri de çıkarıyor değil mi 😂 bide eskisi gibi değil derken çıkarma konusunda yetersiz mi artık
UraSsmom sincaptanhallice Yetersiz geliyo bana ilk zamanlar çok iyiydi yada bekletiyorum diye mi bilmiyorum ama döküp hemen makinaya atmak lazım ben mecbur biriksin diye bekliyorum bilemedim. Belki de eskiden daha çok kirletiyodu ek gıdanın başlarında günde çok kez kıyafet değiştiriyoduk o yüzden daha sık yıkanıyodu 🤷🏻♀️
Morfrenk Mbal beyaz sabun rendeleyip ocakta kaynatın, kendi deterjanınızla makinede yıkayın, sonra bebeğin deterjanıyla yıkayın geçiyor
sincaptanhallice UraSsmom olabilirr. Valla ne zıbın kaldı ne pijama hepsi battı. En son uzun kollu önlük mu alsam diyorum
UraSsmom sincaptanhallice Ben ilk zamanlar bikaç ay kullandım uzun kol tam boyundan önlük ama artık çıkarıp atıyo tabi küçükse bebek öyle yapabilirsiniz 🤭