15 aylık kızım var yaz başında Ocean D vitaminini yeni almıştım.Doktorumuz yaz için kullanmayalım ekim gibi tekrar başlarız deyince açık olan şişe öylece kullanılmadan kaldı.Bu süreçte bozulma vs.olmuş mudur ? Yeni bir şişe mi almam gerekir belli bir kullanım süresi var mıdır bilgisi olan var mı ?