asiltonunmommysi İnternete bakıyorum oraya göre nerdeyse her şey gaz yapıyor. Bi yenecek sebze ve patates kalıyor sanki. Siz neler yiyorsunuz gaz yapmayan ona göre yemek pişirelim bari fikir olsun paylaşırsanız sevinirim
duyguarsddn25 asiltonunmommysi evet herşey gaz yapıyor neredeyse benim bebeğim 3 ay çok gazlıydı 1 ay kadar dikkat etmeme rağmen hiç de etkisi olmadı bir süre sonra ben de bıraktım dikkat etmeyi
asiltonunmommysi duyguarsddn25 kader_044 kimisi dikkat etsen de etmesen de gaz oluyor diyo kimisi de onları dinleme dikkat et diyo napcağımı şaşırdım kimyon atıyorum yemeklere. Baharatlı yememeye çalışıyorum. Dün akşam tatlı da gaz yapar falan diye okudum yemesem mi diyorum ne gıcık bir şey bu. Damla verdi doktor da burda herkes sap simplexten bahsetmiş ondan alıp kullanmaya başlıcam. Üşütmemeye çalışıyorum bu sefer kalın giydirince de kıpkırmızı oluyor çocuk erkekler sevmez sıcağı diyolar napsam bilemedim
duyguarsddn25 asiltonunmommysi valla o gaz 3 4 ayı bulmadan geçmiyor yine dikkat et de ben çok dikkat ettim hep aynıydı damla kullan ve karnına ılık bez ve ayakları o sıcak tut çok giydirme benim brbrğimde erkek oda sevmiyor sıcağı