Kızlar bebeğimin cumartesi günü tam 2.ayı doldu. Bende bugün sağlık ocağına götürdüm aşıları için bana daha 25 günü var dedi. Anlam veremedim. Bu 2.ay aşıları 2.ay doldugunda yapılmıyormu ? Daha sonra 25 günü var diyince korona aşısı falanmı karıştırcaklar acaba diye şüphelendim. Bununla ilgili haberleri falanda görünce iyi ce kuşkuya düştüm