Ahsenimltm Esn57 normal bir süreç☺ dokulup yerine yenileri cikacak bende hic istemiyorum dokulmesini benimkide 2 aylik ama yaoacak birsey yok
Duru-bebek Esn57 aynen bizimde öyle oldu hatta kel olduk desem yeri 🤣 4 aylığız şuan saçlarımız çıkmaya başladı 😂
Ebruferit Esn57 bizde 2 ay 13 gunluguz biZimde döküluyor dökülmesi sorun değil de ağzına gidecek diye korkuyorum eller hep agizda
Esn57 Duru-bebek benimkinin de yanlardan gidiyor bi sağ bi sola yatırdığım için 😅 komple dökülüyor mu ya
[silindi] Esn57 allah başka dert vermesin.. yerine yenisi çıkacak bir şey için ne diye üzülüyorsunuz?
Pamugumoglummm Benm oglumnda asiri dokuluyor 4ayligiz elleei hep sac kili oluyor gorebldgmi temzliyoruk ama sanrim yuttuguda oluyor çünkü kakasnda cikmis okuyor altını temzlerken baya bi görüyorum
[silindi] Esn57 yerine gelen de güzel olur merak etmeyinn😊 bizimkinin de çok dökülüyor başındaki konaklarla birlikte
Mrtnurr Esn57 yoo hayır herkes fazla cesur oldgmu söylüyor bu konuda 😂😂 önce makasla kısalttım daha sonra permatikle devan ettim aldım yanıma bi kase ılık su kısalttıktan sonra güzelce sabunladım permatikle kestim bi güzelll