Ecrinderin Hanımlar merhaba 3 aylık oglum var . Anlının ortasında doğum lekesi gibi leke var doğduğunda yoktu 2. Hafta çıkmaya başladı sizce geçer mi? Doktoru geçer yüksek ihtamlle geçmezsede siliyorlar dedi . Varmı basına böyle birsey gelen
Adababy Ecrinderin benim kızım çenesinde var damar toplanması diye geçiyo. 1.veya 2. Ayında çıktı küçüktü kızım büyüynce oda büyüdü. Ama daha da büyümedi kaç doktora götürdüm büyüsün bebeğiniz öyle bakıcaz dediler. Plastik cerrahiye yönlendirdiler 3 yasına kadar bekle dediler geçmezse lazerle siliyoruz dediler
Adababy Ecrinderin yani bize doktorumuz öyle söyledi. Eğer gün geçtikçe büyüyosa tekrar bi doktora gidilir