Havvakck Kızlar annem ve babam kızıma bileklik yaptırmış ama takıp takmama konusunda kararsız kaldım çünkü sürekli elleriyle oynuyor ağzına sokuyo bileğine zarar verir mi acaba aranızda bunu takan var mı
Ygtakn Havvakck rabbim sağlıkla kullanmayı nasip etsin ben oğlumadaha takmadım cünkü sürekli bileğinden cıkarmayı düşünüyor elini emiyor falan nolur nolmaz diye takmadım biraz büysün öle takıcam
Tirtilinannesiii Havvakck benim annemlerde almıştı ben bir yere falan giderken takiyordum sonra çıkarıyordum bebekler rahat etsin ya. Bence sürekli takilmamali
SalEz Havvakck Annem daha kırkı çıkmamıştı aldığında ve alır almaz taktık daha düne kadar duruyordu koptu yaptırınca geri takicam
zhrayca2001 Havvakck bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum canım ama benimki 4 aylık ve imkanı olsü tüm yumruğunu ağzına alacak sanki biraz daha beklenilebilir tercih senin🤗
Deletedmom27337 Havvakck 1 ayllıkken başladık takmaya sağ bilekte 2 altın künye sol bilekte de kehribar bileklik var. Artık kendiyle bütün gibi görüyor heralde hiç oynamaz bileklerindekilerle
Adababy Havvakck annem almış bizede , ben takmadım ilk başlarda elleriyle oynuyo diye şu an 8 bucuk aylığız 2 haftadır takıyorum ilk hafta sürekli eli oraya gidiyor ağzına götürüyordu şimdi alıştı
kuzey-21 Havvakck ben 3 aylıkken takmaya başladım 7. Buçuk aylık hala hiç çıkartmadım kendiside oynamıyor hiç künyesiyle
Beycaamommy Havvakck üstünde mikroplar birikir ağzına felan götürür birde diş etlerine zarar verebilir
Beycaamommy Havvakck bide böyle takılar bazı kötü insanların iştahını açıyor hırsızlık olabilir dikkat etmek lazım ben tercih etmedim