Alaraaa Kızlar 3bucuk aylık bebegım var sankı sutum az gelıyor gıbıme gelıyor artık kılo alımıda sınırdaymıs hıppın cayını ıcıyorum ara ara suda ıcıyorum 2bucuk lıtre en az sızler neler yapıyorsunuz
Minikprenses Alaraaa süt mısır ıhlamurrezene boza dene bi istersen ben adet oldugumda cok azdı bu sekilde toparlanaya calıstım belki yarar yada maltana ve milkway dene umarım işe yarar 💕
eymeninannesibusra Galactago damla ve humana stil tea kullanıyorum ikisi birden faydası var çok şükür sende dene bence rabbim herkese bol sutler versin☺