Bebeğim 36 günlük. anne sütüyle besleniyor. Bir ayda 740 gram almış. Doktor anne sütüne devam dedi. Ama dün akşam bebeğim çok ağladı hiç böyle yapmazdı susturamadık ve sürekli memede kaldı. Meme de süt birikmediğini düşünüp aç olduğunu sandım be 60 cc mama yaptım hepsini hemen içti. Şimdi sorum şu. Bu çocuk açlığından mı ağladı sizce sütüm normalde var ama acaba sık sık meme aldığı için sütüm mü birikmedi. Aç değilse neden mamayı hemen içip bitirdi. Lütfen tecrübeli anneler bi yardımcı olur musunuz bebeğim doymuyor mu acaba bazı zamanlar ☹️