Mine-1 bende 27 gün önce doğum yaptım seseryan oldum iki gün önceye kadar kanamam leke şeklinde kahverengiydi.fakat dünden beri kanamam tekrar çoğaldı ayni adet kanamasi gibi biraz fazla kanamam acaba bende adet mi oldum diye mi kanamam var.40 bitmeden adet olunuyor mu bilen var mı acaba ilk bebeğim bilmiyorum 😂🤭