Kızkar bebeğim son 4 gündür saat 6 buçukta uyanıyo emmek için emerken uyuyo yerine yatırıyprum 2 dk sonra çığlık atarak ağlamaya başlıyo çoğu zaman bunu yaparken gözleri kapalı. Kucağıma alıp sakinleşince tekrar uyuyo yanıma yatırıyprum bu sefer yine aynı şekilde uyanıyo🤦♀️var mı aynı şeyleri yaşayan ya daha öncesinde yoktu bu son 4 gündür bu şekilde 😞😞