green Lansinoh elektrikli göğüs pompası mı ? mamajoo elektrikli göğüs pompası mı? Yoksa farklı önerileriniz var mı 🥰
Umayumayumay green ben lansinoh kullandım 1 ay boyunca sürekli ama sanki çelik gücü ilk zamanlara göre azaldı ya. Çünkü bebeğim emdiğinde sütüm gayet var çocuk doyuyor kakalı çişli bez sayısından anlıyorum ama sağdığımda 30 cc anca çıkarıyor. Bilemedim ki bana çekim gücü azaldı gibi geldi.
Fbasturk green kesinlikle mamajo alın ikisini de kullandım ,bebeğin emerken vakum gücü o kadar çok ki belli bı zaman sonra gogusten süt sağmak için ona yakın bi vakumlama gerekiyor ,lansinoh yeterli gelmiyor ,ben mamajoyu tavsiye ederim