Begooo mama alıyordu benim de ben de mamadan kestim. Su vs vermeden kestim ben. Aşamalı olarak kestim. Rüya öğünü kalmıştı bir. Yani bir kez veriyordum gece o bir kez verdiğim mamanın miktarını azalttım. İki üç günde bir daha az miktarda verdim, en son vermedim.uyandığında geri uyuttum. Sizde emzirmeleri azaltaraka deneyin. 3 kere emziriyorsaniz ikiye düşün, sonra bire sonra onu da kesin