9 aylik olacak kizim hiç emmedik mamayla beslendik.Bu ara ek gidasini gayet guzel yiyo ama mama icmek istemiyo sadece geceleri 2 kere iciyo.Doktorumuz gunde 600 cc mamada almasi gerek dedi,ek gidada sorun yok gayt guzel besleniyo.Mama konusunu napicam ben bilemedim.Gunduz hic mama icmemis oluyo gelisiminde bi zayiflik yaparmiki mama icmemesi