Caglaa Cansuu1 bnmki 4 ay 24 günlük hep kendi mama icerken yada pure fln yerken kaka yapiyo. Ve tabiki yemeyi birakiyo 1 saat kadar erteliyor hep🤦
Mucizemdenizim Benim oğlumda öyle sonrasında bir kitapta denk gelmiştim beyin sinyal gonderiyormuş bağırsaklara yeni besin geliyor yer aç diye o zaman kaka yapiyorlarmis oğlum 4 aylık meme emerken yapar kakasini