Mervesanne Kızlar bulaşık makinemde bir koku kaldı sürekli temizlerim filtresi temiz, temizleyici de koydum fakat gitmiyor kokusu 😐 Bir kaç kez içinde bulaşıklarla bırakmak zorunda kaldım sanırım ondan oluştu ne yapabilirim acaba bunun için
The_DertliMom_ Mervesanne ben karbonat limon suyu. Ve beyaz sirke karışımı yapıyorum 2 aya bir kullanıyorum hiç koku falan kalmıyor 🤷🏻♀️ biz kalabalık aileyiz 2 güne bir bulaşık makinesi çalışır o yüzden sık sık kullanıyorum 🤗
nursocum Mervesanne ben her çalıştırdığımda domestos ekliyorum makina için iyi değil diyorlar ama umrumda değil o kokuya tahammülüm yok
Tortilla Mervesanne altında gıderı varya orayı temızleyınonce sonra oraya bulasık makınelerı için olan tuz varya ondan dokıp bos calıstırın benmde oyleydı gitti koku. Sirke vs gwcıcı cozum
Mervesanne nursocum evet artık elimde yıkar oldum fakat bebekle onuda yapamıyorum kokuya da tahammül edemiyorum temizleyivi de işe yaramadı
The_DertliMom_ Mervesanne ben pek kimyasal deterjan kullanma taraftarı değilim çok zararlı evde küçük çocuklarım da olunca tabi korkuyorum o yüzden gerektiği yerde olmak kaydı ile beyaz sirke ve karbonat kullanıyorum limonu güzel koksun diye koyuyorum çok ta iyi oluyor 🤗
The_DertliMom_ Mervesanne dene canım lakin sirkeyi az kullan canım 1 çay bardağı kadar falan 1 tatlı kaşığı karbonat 1tane de limonun suyu🤗
The_DertliMom_ denizyildizi__ evet canım yüksek derece boş iken ama öncesinde filtreleri falan Bi yıka canım daha etkili olur