Mmomm Kızlar selam, 1.6 uyku tulumunun içine zıbın yeterli olur mu ? Evimizin sıcaklığın 27-30 derece arasında değişiyor
AyazMerve Mmomm ben de aynı togu 24-25 derecede kullanıyorum üç gündür . Kontrol ettiğimde sıcaktı yeterli sanırım
Woody Mmomm yanar çocuk. 0,5 tog kullanıyorum 24 derecede terliyor diye 0,2 tog alacagım bu sne 27 28 derecede müslin uyku tulumu arı yeter
Mmomm Alpingo pijama ile yatırınca kalktığında soğuk oluyor ense ve bacakları örtü hiç tutmuyor üzerinde hiç
SeverusSnape Mmomm eviniz bayağı sıcak. 1.6 tog çok fazla. Ben bu sıcaklıkta sadece çıtçıtlı body ile yatırıyorum.😅
AyazMerve Mmomm ilk gün alt pijama ve sıfır kol zıbınla denedim bayağ sıcak geldi sonra sadece zıbınla giydirdim
Medusafer Mmomm evimiz 27 dereceyle kizim sadece zibinla yatıyordu uzerini ortmuyordum bile pişer çocuk
Woody 2lokummannesiii bu aralar 22 derece. Ince pijama ve zibin 24 25 derece hiçbir sey. Bazen de zıbın
2lokummannesiii Woody nerden aldınız acaba? Ben de oğluma alıcam çok terliyor en azından o tog terletmez
Woody 2lokummannesiii ebebekten almıştım. Şimdi trendyolda indirind3 sanırim. 0,2 tog oradan alacagım
2lokummannesiii Woody bir şey soracağım hello babyler de tog değeri yazmıyor 0.5 mi hepsi acaba. Kışın ince olmaz değil mi?