Nyles2019 Anneler vitamin demir ilacı kullanıyormusunuz? B12 ve demire baktırmak gerekiyormuş sanırım doğum sonrası sütü de etkiliyormuş. Kullanıp faydasını gören oldu mu acaba?
Aysktr Nyles2019 hastaneden çıkarken reçetemde ağrı kesici ile birlikte demir hapı vardı kullanıyorum suan 3 ay kadar devam etmemi söyledi doktorum
Ahsen2019 Nyles2019 ben kullanmamıştım 3 aylık kızımın kan tahlilinde b12 baya düşük çıktı takviye şart oldu
Nyles2019 Ahsen2019 evet çok önemliymiş B12 ve demir sütün azalmasına bile neden oluyormuş bende baktırmak istiyorum demirim zaten az benim
Aysktr Nyles2019 takviye olarak demirin yanında imom omega 3 onuda sorup kullanabilirsin ben ikisini kullanıyorum imom daha zengin vitaminlere sahip tavsiye ederim 😊
Deletedmom0015 Nyles2019 ben baktırmadım ki doktorum hamileliktwn sonrada devam et demişti hatta saglık ocagı vefava verıyor
Nyles2019 Aysktr çok teşekkür ederim tavsiyeniz için demir için hangi marka kullanıyorsunuz memnun kaldığınız var mı acaba?
Asafffff B12 ve Demir için neler kullanıyorsunuz ? 🙈Demir ilaçları benim mideme dokunmuştu hamileyken de içemedim. Vicdan azabı çeliyorum bununla ilgili birşeyler yapmam gerek. 😔
Nyles2019 Asafffff kullanmak gerek sütün verimi için demir ve B12 çok önemliymiş bende yeni öğrendim. Bende tavsiye bekliyorum arkadaşlardan.
gulsenkonakli Duosvit şahane bir vitamin takviyesi hamileyken ve doğum sonrası kullandım ne yazıkki devlet ödemiyor ve içinde 30 tane var 1 ay gidiyor en son 85 liraydı
Nyles2019 gulsenkonakli ücreti yüksek ama önemli değil sağlığımız önemli birer bizdeki vitaminler bebeğinize geçiyor sonuçta alırım dediğiniz takviyeyi teşekkür ederim.
Nyles2019 gulsenkonakli merhaba dediğiniz vitamin ilacını bulamadım birde doktora sormama gerek var mı acaba?
Nyles2019 Deletedmom0015 anladım ben devam etmiyorum zaten demirim çok düşük sonuçta bizden bebeğinize geçiyor vitaminler. Ne kadar dikkat etsekte güzel yiyemiyoruz bebeklerden dolayı koşturmadan dolayı ben devam edeyim kullanmaya en iyisi.
sevcan Nyles2019 ben kan ilacı kullanıyorum sağlık ocağı decavit verdı ama onu 1 ay kullandm ve asla doymadan sürekli yedım oyusden onu kestım sadece kan ılacı kansız olduğum bacaklarıma kramp gırdıgı ıcın.