Merhaba arkadaşlar.
Ben 1 Eylül de sezaryen spinal doğum yaptım ilk doğumum.
Kanamam yaklaşık 20 gün sürdü. Kırmızı kanama kesildikten sonra bazen sütlü kahve tonlarında ama çoğunlukla sarıya çalan mukuslu akıntı başladı 1 haftadır da devam ediyor. Dikiş yerim de çok ağrıyor sızlıyor. Doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittiğimde içten kanama enfeksiyon yoktu ilaçlarımı düzenli kullandım zaten dikiş dıştan düştü kabuk kabuk oldu ama içten çok acıyor. Yarın tekrar doktora gidicem . Başına böyle bişey gelen var mı bu akıntı normal mi acaba?