Bahar00 canimoglum_2020 sabah 5 de kalktı gözlerimin içi yanıyor ahhh ahhh nerde o öğlene kadar yayıla yayıla yatmalarim.🥱🥱
Elisa1610 Hergunnnn 6 bucukta kalkiyoruz. Zombi gibi geziyorum evin icinde. Bide heryeri dokuyo acilmadik dokulmedik dolap cekmece kalmiyo. 11 ayligizz🤦♀️🤦♀️
canimoglum_2020 Evet kızlar artık sırtım ağrıyor yani sabah kalktım parka ordan pazara ordan markete onları taşı et offf şuan bebe uyudu ama ben yorgunluktan uyuyamıyorum dayak yemiş gibiyim