Defne3105 Sizinki yine iyi bizimki dört buçuk da kalktı oyuncaklarını özlemiş hala da uyumuyor üstelik ili buçuk yaşında ya
Tugbapoyraz Selam biz normalde 7 8 tayfasıyız ama bez sızdırmış uyandik uyku sersemi takamamışım doğru herald3 şimdi uyutuyum 8 de görüşürüz 😄
benimdunyam21 canimoglum_2020 vallahi alın benden de o kadar.zaten binbir emekle zor uyutuyorum hele bu aralar iyice coştu uyuduktan sonra 1e kadar 80 kere uyanıyo.tam uyudu yatayım diyorum hopp 5,30 uyandı hala ayağımda sallıyorum gözler cin gibi açık maşallah 😄
laliko35 canimoglum_2020 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ eşim tekrar uyur mu asko diyor ddim allah bilir keyfi nasıl isterse 😂
iraz90 canimoglum_2020 oglan 4 de kiz 5 te kalkti ikisinide uyuttum simdi esimi uyandirmaya calisiyorum uyku yok bana