Merhaba kızlar, 20 günlük olduk bugün 10 gündür kolik bebeğiz ya da aileyiz 🤷♀️😬
Geceleri 1 de başlayıp sabah 9 a kadar ağlıyoruz. İşin tuhaf tarafı günden güne düzelir belki derken, her geçen gün daha fena oluyoruz. Ağlama ve huzursuz sürelerimiz artıyor. Gecr uyumayıp gündüz uyurken şimdi gece aplayıp gündüz devamlı huzursuzux . Bu ne kadar devam eder. Yaşayanlar bizi biraz aydınlatabilir mi 🙄🙄