Ben anlamıyorum artık 10 da yatıyor 12 1 gibi uyanıp mamasını içiyor 1 saat ayagımda sallıyorum geri dalması için 3 de geri kalkıyor gene 1 saat ayagımda sallıyorum geri uyumuyor ağlıyor edıyor kalkıp oturuyor gözü kapalı ağlayıp duruyor sabah 6-7 givi gene kalkıp gözü kapalı ağlıyor gen sallıyorum 1 saate yakın yani artık o kadar yoruldum ki bu bir haftadır böyle niye böyle ben cok yoruldum delirecem anlamıyorum ağrı kesici veriyorum arada bi dişi mi ağrıyor diye 13 aylık bu arada karnıda tok altıda temız ben ne yapacam bana bişey diyin