11aylık 5 günlük oğlum var tek bakıyorum bu ara da ayaklandı sürekli yürümek istiyor eşimle karşlıklı geçtiğimiz de 3 4 adım atmaya başladı bu ara sürekli mız mız dişlerimiz de henüz çıkmadı hafif kabarmış onun da etkiside mi var bilmiyorum, kendimi çok yetersiz hissediyorum çamaşır bulaşıktı derken sanki onunla yeteri kadar ilgilenemiyomuşum gibi geliyor. Sürekli konuşuyorum şarkılar söyleyip oyun oynatmaya çalışıyorum, gelişimini geri kalcakmışım gibi geliyor Ev işi yaparken sürekli beni istiyor işleri salsam ucunu asla yakalaymam tek bakıyorum zaten, ay biraz doldum kusura bakmayın. Annelik işte🤦🏻♀️🥺