Zulalll atak olabilir, zamanlama değişebiliyor ama aynı haftalarda aynı durumda bende kızımda yaşadım. Yatırdığım an ağlardı, gözleri kapanıyordı ama direniyordu. Gece 3 e kadae uyumadı neredeyse 20-25 gün boyunca. Tek yapabildiğim yorgun düşene kadae beklemek oldu. Israr etmedim/edemedim. Ama sonunda eski düzene geri döndü. Umarım kısa sürer, bol sabır diliyorum. 🙏🏻🌼